ویژگی های سه پایه های عکاسی شرکت Benro

شرکت Benro دو نوع سه پایه فیلمبرداری را آماده تولید کرده است. ورژن های جدید این کیت ها به نام های BV4 با حداکثر وزن قابل تحمل ۸.۸ کیلوگرم و BV6 با حداکثر وزن قابل تحمل ۱۳.۲ کیلوگرم است که آن ها ترکیب نسل هشتم دو مرحله سه پایه آلومینیومی می باشند. پایه دوتایی این سه پایه عکاسی حرفه ای طوری طراحی شده است که قابل تنظیم و باز شدن است و همچنین دارای یک هد فلزی با قطر ۷ سانتی متر و قفلی که موجب اتصال پایه ها به صفحه می شود می باشد. این کیت حرفه ای برای وزن های سنگین مانند دوربین های بزرگ ساخته شده است و به فیلم سازان و فیلم برداران اجازه کنترل دقیق ظرفیت بیش از وزنه تعادل را می دهد. هر دو سایز سه پایه های BV4 و BV6 در سالن مرکزی NAB این هفته در معرض نمایش قرار دارند.

 

 

منبع:

www.tkadak.com

 

 

محصولات مرتبط در شرکت تجهیز کالای آداک:

 

 

سه پایه دوربین حرفه ای ( آتلیه و فیلم براداری)

Twist60 لنزی برای ثبت تصاویر هنری

کمپانی Petzval یک لنز جدید به نام  Twist60 تولید کرده است که از آن در عکاسی پرتره استفاده می شود. این لنز با فاصله کانونی ۶۰ میلی متری تصاویری واضح و رویایی با افکت مات و هنری در بهترین موقعیت خارج از فوکوس را بوسیله ۱۲ تیغه دیافراگم مختلف ثبت می کند. همچنین زوم دستی لنز Twist60 به عکاسان راهی مقرون به صرفه جهت ثبت تصاویری شفاف می دهد. از این لنز در دوربین های کانن, نیکون و سونی قابل استفاده می باشد.

 

 

منبع:

http://tkadak.com

Smoovi استابلیزری کوچک برای گوشی های هوشمند


اگر شما تمایل به گرفتن عکس یا فیلم هایی بدون لرزش و شفاف در حال حرکت با یک گوشی اندروید را دارید, استابلایزر Smoovie مناسب و مقرون به صرفه برای گوشی یا دوربین های گوپرو شما می باشد که عیناً اندازه جیب شماست. این استابلایزر دارای یک  دسته سلفی و یک دسته اضافی برای آویز کردن است. در واقع کوچکترین لرزش گیری است که تا به حال دیده اید. جادوی این ابزار آهن ربای قوی در لولای آن می باشد. رایج ترین خصوصیت Smoovie وزنه تعادل آن است و فیلمی که با استفاده از این لرزش گیر دوربین ضیط می کنید قابل قیاس است با آن فیلمی که توسط استابلیزر های بزرگ تهیه می شود. وقتی شما فیلم گرفته شده با این استابلایزر را با  عکس های قبلی مقایسه کنید تفاوت را کاملاً می بینید.

 

 

منبع:

www.tkadak.com

 

محصولات مرتبط در شرکت تجهیز کالای آداک:

 

استابلایزر ها

 

شرکت Induro سه پایه های عکاسی با پلتفرم جدید تولید کرد.


شرکت Induro به تازگی سه پایه عکاسی جدید در دو سایز معرفی کرده است. تفکری که در تولید این محصول به کار گرفته شده موجب ترکیب این سه پایه ها با یک سطح صاف و یک هد مانت با وزن سبک از جنس آلیاژ آلومینیوم شده است. دراین پلتفرم از سه پایه ها میتوان انواع هد های گیمبال, بال هد و تجهیزاتی مانند مانت های ویدئویی نصب کرد که با یک قفل اهرمی امن محافظت می شوند. هر یک از سه پایه ها شامل یک صفحه فوقانی آلومینیومی, یک مانت بزرگ متحرک و یک پیچ برای بازکردن قفل سه پایه می باشد. سه پایه های عکاسی این شرکت در دو اندازه ۷۵ میلی متری (سری ۳) و ۱۰۰میلی متری (سری ۴) در دسترس می باشند. همچنین این سه پایه ها برای عکاسی در زاویه های بسیار بسته مناسب است. این سه پایه ها برای انواع دوربین های فیلمبرداری با لنزهایی با زاویه دید واید طراحی شده اند. استحکام این سه پایه ها, آن ها را برای عکاسی ماکرو با زاویه دید بسته در آتلیه یا در هر مکان دیگری مناسب می سازد. هر پایه به صورت مستقل از کل محصول می تواند قفل شود. برای تنظیم ارتفاع هر پایه قفل لاستیکی و تلسکوپی بر روی آن قرار داده شده است و در آخر مهمترین مزیت آن  کوچک بودن و قابل حمل بودن آن است.

 

محصولات مرتبط در شرکت تجهیز کالای آداک: 

 سه پایه دوربین حرفه ای ( آتلیه و فیلمبرداری)

 

منبع: 

http://www.tkadak.com

 

استابلایزر گیمبال ۴ محوره شرکت TurboAce


شرکت Turbo Ace یک استابلایزر چهار محوره به نام Jockey را تولید کرده است که تمامی حرکات دوربین را در چهارجهت تثبیت می کند. مزیت این استابلایزر این است که دوربین هایی با وزن بالا را نیز پشتیبانی می کند . لرزش گیر ۴ محوره Jockey قابلیت نصب بر روی انواع استدی کم را نیز دارد که به واسطه آن وزن گیمبال به راحتی از طریق استدی کم به بدن منتقل می شود و فیلمبردار می تواند ساعات طولانی بدون خستگی از آن استفاده کند. این محصول همانند رونین DJI از موتور گیمبال های شرکت TurboAce بهره می برد.

 

 

محصولات مرتبط در شرکت تجهیز کالای آداک:

 

 استابلیزر DSL-03

 

 استابلیزر دستی S-80

 

 استابلیزر DSL-02

 

 استابلیزر گیمبال مانیتور دار ون پاد برای دوربین گوپرو WenPod GP+1

 

 استابلیزر S-120

 

 استابلیزر گیمبال ون پاد برای گوشی موبایل WenPod SP-1

 

 استدی کم تک بازو

 

 استدی کم دو بازو


 

منبع:

 http://www.tkadak.com