نمایشگاه تجهیزات عکاسی و تصویر برداری فوتوکینا در سال 2016

نمایشگاه فتوکینا سال جاری میلادی از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ سپتامبر در مرکز برگزاری نمایشگاهی در شهر کلن و در کشور آلمان برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه لوازم جانبی عکاسی  و فیلمبرداری محصولاتی مانند انواع دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری، دوربینهای گوشی های همراه، لوازم جانبی دوربین ها، فضای ذخیره سازی اطلاعات، فیلمها، تجهیزات استودیوهای عکاسی، دوربینهای حرفه ای و سیستمهای نورپردازی، نرم افزارهای پردازش تصویر، تصویربرداری دیجیتال و انتشار آن، لابراتورهای عکاسی، سیستمهای کیوسک عکاسی، خدمات آنلاین تصویر، قابها و آلبومها، محصولات مربوط به عکاسی تفریحی، چاپ در منزل، چاپ در ابعاد بزرگ، چاپ با کیفیت بالا، ویدئو، فناوری اسلاید و فیلم، نمایشگرها و پرده های نمایش، ویدئو پروژکتورها، سیستمهای ارائه مطالب Interactive، سیستمهای کنترل رسانه، نمایش خانگی، تصویربرداری با کامپیوتر و موبایل،خدمات تصویربرداری ارائه ۱۶۶ خواهند شد و سایر گروههای مرتبط با این صنعت عکاسی نیز حضور خواهند داشت.  در این نمایشگاه که در سال گذشته برگزار شد بیش از کشور جهان  در ۱۱۰۰ غرفه لوازم جانبی عکاسی و سایر محصولات این شاخه را در معرض نمایش بیش از ۱۸۰۰۰ بازدیدکننده از تمامی کشورها قرار داده بودند.

 

 منبع: http://www.tkadak.com

آشنایی با مشخصات دوربین Stylus SH-3



اخیراً شرکت ژاپنی المپوس یک دوربین کامپکت جدید با بدنه آلومینیومی به نام Stylus SH-3 که به روز شده نسخه قبلی آن (SH-2) می باشد را تولید کرده است. این دوربین دارای حسگر 16 مگاپیکسلی از نوع CMOS ) BSI CMOS ) بوده و  از سایر مشخصات محصول جدید این شرکت می توان به  فاصله کانونی 600-25 میلی متری, تولید تصاویر با کیفیت و وضوح 4K (وضوح این فرمت ۴۰۰۰پیکسل در هر رزولوشن افقی می باشد.) با ثبت 15 فریم در ثانیه, زوم اپتیکال 24 برابری و  صفحه نمایش 3 اینچی آن با میزان رزولوشن 4608 x 3456 پیکسل اشاره کرد. شایان ذکر است Stylus SH-3 در دو رنگ نقره ای و مشکی تولید شده و از 26 فوریه سال جاری نیز وارد بازر می شود.



http://www.tkadak.com

کانن دوربینی دیگر از خانواده EOS تولید کرد.



به تازگی شرکت کانن یک دوربین DSLR به نام EOS 80D که جانشین بسیار توانمندی برای EOS 70D می باشد معرفی کرده است که شامل یک حسگر 24.2 مگاپیکسلی از نوع APS-C از خانواده CMOS و مشخصاتی مانند  فوکوس خودکار45 نقطه ای  Dual pixel (با یک بار فشردن دکمه شاتر وضوح بالایی را بدست می دهد), بدنه مقاوم در در مقابل آب و گرد و غبارمی باشد. بعضی از ویژگی ها ی این عضو از خانواده EOS نسبت به 70D مثل دکمه های پخش و Q (امکان دسترسی سریع به صفحه‌ی اصلی را فراهم می‌کند) , سوکت هدفون, قابلیت نصب ریموت, میکروفون های جاگذاری شده در بالای دوربین می باشد تغییر پیدا کرده اند.علاوه بر این نکات  EOS 80D مانند محصولات دیگر این شرکت مانند مدل های 5DS و 7D مجهز به سیستم کنترل لرزش آینه ای برای مقابله با لرزش دوربین می باشد.



منبع: www.tkadak.com